موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - نقل و انتقالات - قاضي زاده هاشمي - بازنشستگان تامين اجتماعي - تامين اجتماعي - سازمان برنامه و بودجه - انتخابات رياست جمهوري - انتخابات رياست - مقالات نانو - راديو صبا - اداره كل بهزيستي استان فارس - وزارت صنعت، معدن و تجارت - سيدرمضان - فيلم جادوگر شهر اُز - سازمان اورژانس تهران - ورزشگاه كشوري - ماشين آلات سنگين راهداري - پلازاي ميدان هفتم تير - شهرستان ماكو - خوشانه - تهذيب

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 29 دی 1402 ساعت 21:502024-01-19ورزشي

حاشیه بازی ایران و هنگ کنگ| حرکت عجیب سرمربی چشم بادامی ها پس از گل قائدی و عصبانیت قلعه نویی از پاس یک مدافع


نیمه اول بازی ایران و هنگ کنگ با حواشی مختلفی به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از قطر، هواداران ایران که پیش از شروع بازی مداوم در حال تشویق تیم ملی بودند با شروع بازی مقداری از تشویق های خود را کاهش دادند اما در سوی مقابل طرفداران هنگ کنگ که پشت نیمکت این تیم نشسته بودند، با شور و حال خاصی از همان ابتدای بازی حمایت خود را ادامه دادند.

* در دقیقه 16 روی اشتباه روزبه چشمی، تیم هنگ کنگ صاحب یک موقعیت طلایی شد که ضربه اورتون پس از عبور این بازیکن از بیرانوند به شکل خطرناکی بیرون رفت.

در این لحظه یورن اندرسن، سرمربی نروژی این تیم و بازیکنان نیمکت نشین به شدت افسوس خوردند اما اندرسن در ادامه شاگردانش را به حفظ روند تهاجمی خود تشویق کرد.

* از دقیقه 18 چهار بازیکن هنگ کنگ در کنار نیمکت این تیم مشغول گرم کردن خود شدند.

* برخلاف سرمربی حریف، قلعه نویی از همان ابتدای بازی در کنار خط حضور داشت و گاهی مواقع با سعید الهویی صحبت می کرد.

* جدی ترین موقعیت ایران در دقیقه 22 خلق شد که در این لحظه ضربه سر شهریار مغانلو روی ارسال رضاییان به تیر عمودی سمت راست دروازه برخورد کرد.

* پس از گل مهدی قائدی در دقیقه 24، این بازیکن که دومین گل او در این تورنمنت بود، وینگر تیم کشورمان به شادی با هم تیمی های درون زمینش پرداخت و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه بازی ایران و هنگ کنگ| حرکت عجیب سرمربی چشم بادامی ها پس از گل قائدی و عصبانیت قلعه نویی از پاس یک مدافع

حاشیه بازی ایران و هنگ کنگ| حرکت عجیب سرمربی چشم بادامی ها پس از گل قائدی و عصبانیت قلعه نویی از پاس یک مدافع